niedziela, 4 sierpnia 2013

Pomysły na spędzenie wakacji w mieście :)

Cześć Kochani ;)!
Tak na początku , poinformuje Was że piszę adminka bloga. Tak, tak, miała na pewien okres prowadzić ten blog Julka, lecz teraz wyjechała na obóz i po prostu pomyślałam , że napiszę dla Was post , aby blog nie został opuszczony...
Dostałam ochoty na taki luźny, przydatny i ciekawy post. Nie , nie , nie będzie do post o modzie, lecz jak widzicie po tytule "POMYSŁY NA SPĘDZENIE WAKACJI W MIEŚCIE" . Pewnie większość z Was spędza je w swoim mieście i godzinami spędza czas przy laptopie. Przyznam się szczerze, czasami mam ochotę przygotować sobie mrożoną kawę i 12 h lenić się przy laptopie. Ale zdarza się to raz na tydzień. Może trochę rzadziej... Więc nie bierzcie ze mnie przykładu, haha.


NA SPORTOWO
Jeśli chodzi o spędzenie czasu "na sportowo" w wakacje, to moją pierwszą  propozycją jest spędzenie kilku godzin na basenie. Sama tak robię prawie codziennie i sprawia mi to wielką frajdę. Tym bardziej , że pogoda przekracza 30 stopni... Jeśli w okolicy nie posiadacie jakiegoś basenu, warto sobie zakupić takie własne. Sama tak robiłam w tamtym roku i poprzednim, lecz w tym roku poszłam na wygodę. Z kim spędzić taki czas na basenie ? Z przyjaciółmi, z rodziną, chłopakiem/dziewczyną czy nawet samemu. Jak kto woli ! :)
Kolejny przykład : rower i bieganie. 
Oczywiście nie chodzi mi o spędzenie tak czasu popołudniu , kiedy jest największy upał. Ja zazwyczaj sobie jeżdżę na rowerze, wieczorkiem po godzinie 20... Wtedy jest już trochę chłodniej ( lecz minusem są komary haha ) . Jeśli chodzi o bieganie, nie mogę Wam podać moich przykładów z racji tego ,że taki plan miałam mieć na początku lipca, lecz pogoda i moje lenistwo mnie do tego zniechęciło...

WYGODNIE
Kilka dobrych godzin, może Wam zabrać oglądanie filmów. Ostatnio sama zrobiłam sobie taki maraton. Podłączyłam kabelkiem laptop do telewizora i ekran z laptopa miałam na dużej plazmie co dawało efekt poczucia się trochę jak w kinie :) Osobiście wybrałam sobie 3 najbardziej wzruszające filmy jakie kiedykolwiek widziałam... " OŚMIOKLASIŚCI NIE PŁACZĄ" , "NOW IS GOOD" , " SZKOŁA UCZUĆ"...
Wspaniałe filmy! Jeśli ktoś ma zamiar spędzić tak wieczór, polecam !
Kolejnym pomysłem jest założenie bloga. Tak, tak, pisałam Wam , że siedzenie 12 h przy laptopie jest "ZŁE" , lecz taka forma spędzenia wolnego czasu jest mega wciągająca , a przede wszystkim przyjemna ;)
Założyć możecie bloga o wszystkim. O swojej pasji, o modzie, o życiu , z opowiadaniem :)

Z SENSEM
 Wakacje to czas opalania, więc jeśli widzicie że za oknem świeci gorąco słońce , nie marnujcie czasu i rozłóżcie w ogrodzie koc lub ręcznik ( ewentualnie na balkonie :D ) i nałóżcie na siebie przyśpieszacz. Co pomaga w taki dużym leżeniu na słońcu ? Ja zawsze oczywiście zakłam okulary i na twarz kładę chustkę . Przed opalaniem robię zimny prysznic, a podczas opalania zawsze mam przy sobie zimną wodę :))
Nadal spragnieni innych propozycji ? Zrób coś DIY ! Coś co Ci się naprawdę przyda i da ci dużo dumy ;)
Ja sama spędzam tak czasami czas. Propozycje na DIY są już na moim blogu, więc spragnionych zapraszam :)

_______________________________
'*'
Rozpisałam się trochę, ale mam nadzieję że komuś pomogłam :) Piszcie co sądzicie o całokształcie postu :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli chcesz, aby na blogu pojawiła się dana inspiracja - napisz.