niedziela, 21 lipca 2013

Lato 2013.

Cześć , 
od razu zacznę od tego , że nie pisze tego postu właścicielka bloga, lecz jej koleżanka. Blogowanie nigdy nie robiło na mnie dużego zainteresowania, lecz przez wakacje dostałam natchnienia. Zauważyłam, że blog jest troszkę zaniedbany, bo nie oszukujmy się Moi Drodzy, post był tu kilka miesięcy temu. Pomyślałam, że na pewien okres 'przygarnę' ten blog pod swoje skrzydła i zobaczymy czy mi to wyjdzie. Posty będę się starała dodawać często, aczkolwiek nie wiem czy w ogóle to ktoś będzie czytała. Tak więc, powiedzcie mi jak wyszło i dajcie znać w komentarzu. Z tego co wiem, komentarz może dodawać każdy z Was niezależnie czy ma konto czy nie, więc nie ma żadnego problemu. Dobrze nie przeciągając zaczynam. Ahh. Przepraszam, że się nie przedstawiłam. Mam na imię Julia. Wolę jak mi się mówi Julka. Mam 16 lat. 
Zaczynamy !
Dzisiejszy post będzie o tzw. HITACH SEZONU. Chodzi mi tu oczywiście o sezon letni.
Wszelkie propozycje inspirują mnie z codziennego życia, z mojej własnej szafy , jak i z 'modowych' gazet , które czytam regularnie.
Pierwsze co chciałabym Wam przedstawić ,są kwieciste ubrania. Mi osobiście takie ubrania się strasznie podobają. Mam już kilka sukienek w tym motywie i osobiście przydają się na wiosenne wypady ( oczywiście gdy pogoda jest przyzwoita ) na które zakładam do tego sweterek , a w letnie dni zakładam do niej zazwyczaj kolorowe dodatki. Teraz czas, abyście zobaczyli kilka przykładów tego rodzaju ciuchów :





I jak wrażenia ? Osobiście podobają mi się prawie wszystkie. 

A może spodnie ? 



Na zdjęciach wyglądają rewelacyjnie, ale chyba nie odważyłabym się ich założyć. A wy?

Kolejna sprawa to neonowe kolory. Zaczęły się pojawiać już w wiosnę, ale tak naprawdę zaczął się tzw. "SZAŁ" dopiero w Lato. Neonowe barwy to najbardziej lubiany kolor w Lato 2013. Z tego co kojarzę w poprzednim roku, nie były tak rozchwytywane jak w tym . Znalazłam kilka fajnych propozycji w Internetowej wyszukiwarce. Zobaczcie sami !





Przepiękne cudeńka ! Chciałabym wszystkie. A jakie u Was zrobiły wrażenie ? Posiadacie coś w szafie z tego rodzaju ciuchów ? :)
Kolejny HIT to dżinsowe szorty z wysokim stanem. Najładniej wygląda u dziewczyn ze szczupłą sylwetką. Co sądzicie o nich ?

Ale dziewczyny mają figury !

Ostatni nasz TREND TEGO LATA to ubrania w azjatyckie wzory. Prezentują się świetnie. Zwłaszcza na opalonym ciałku. Dziewczyny uciekamy się opalać !!! :)

No to Kochane to już koniec mojego pierwszego postu. Jak wrażenia ? Podobało Wam się kilka minut ze mną ? Jeśli tak skomentujcie ten post, a kiedy będzie dużo komentarzy będzie kolejny :)
Żegnam Was, Trzymajcie się :* ŻYCZĘ SŁOŃCA :*

9 komentarzy:

  1. Zrób kolejny post , o tym co mogłybyśmy zrobić same . Oczywiście chodzi mi o ciuchy i paznokcie . Pozdrawiam . : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post ! na pewno mi się przyda :) Bardzo się ciesze że się tu coś ruszyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Postarałaś się, wpis jest wyczerpujący i do tego świetny! :D Za większością szaleję. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :D najbardziej podobają mi się te spodenki :) Cudaśne są !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadlam tutaj przez przypadek. Nia żałuję !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli chcesz, aby na blogu pojawiła się dana inspiracja - napisz.