niedziela, 21 kwietnia 2013

ZRÓB TO SAM !

Na Waszą prośbę robię post " ZRÓB TO SAM ! "
Wiosna już z Nami , czas zrobić coś DIY . Aktualnie sama już parę rzeczy zrobiłam sama :) Niektóre wyszły super, niektóry gorzej... No cóż . Trudno. Poszperałam w Internecie i znalazłam super pomysły DIY. Mam nadzieję, że docenicie mój trud w poszukiwaniu zdjęć i skomentujecie post.
Piszcie pomysły na kolejne posty ( Biorę pod uwagę każdy ).
Miłego oglądania !

UBRANIA







PAZNOKCIE






DECORATION 









FRYZURY














I jak ? Podoba się ?
Koniecznie komentujcie :)
xoxo

2 komentarze:

  1. Super pasek na torebkę. Można zrobić tak niezłe cuda. Bardzo podobają mi się też arbuzowe paznokietki. Robiłam kiedyś podobne, super wyglądają. Hitami są też kolorowy wiatrak i koński ogon w wersji vintage. Twój blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe na pewno z czegoś skorzystam . ;DD
    Ogólnie fajny blog.! ;**

    +zapraszam do mnie tym samym mam nadzieję że się spodoba i postanowisz zagościć na dłużej.!^_^
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.!
    ZuZa. *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli chcesz, aby na blogu pojawiła się dana inspiracja - napisz.