piątek, 15 lutego 2013

Inspiracje Modowe #1 Co modne w tym miesiącu ?

Witam was w piątkowe popołudnie !
Chciałabym wam pokazać co jest modne w tym miesiącu ... Sugerowałam się internetem, czasopismami jak i własnym gustem. Zapraszam do oglądania :
Ćwieki, ćwieki. Coraz częściej dodawane do ubrań. Można ja także kupić i przypiąć gdzie tylko się chce.

Są coraz modne i coraz częściej pojawiają się w czasopismach , a także w markowych sklepach. 
Wszelkie naszyjniki z motywami : wąsów,aparatów czy sowy , są nadal modne.
Ciuchy z dodatkiem koronki są nie tylko modne , ale też eleganckie!
Buty firmy "coverse" chyba nigdy się nie znudzą. Coraz więcej firm próbuje je podrabiać... Nic dziwnego :) CONVERSE NAJLEPSZE ! :) INNE ODPADAJĄ . <3 Najmodniejsze - pastelowe kolory.
Bluzy z rysunkami, napisami, zdjęciami coraz bardziej modne!
Kłosy,warkocze i inne oryginalne fryzury coraz częściej widziane na czerwonym dywanie i nie tylko.




Mam nadzieję że podobają wam się moje propozycje . :) Przepraszam, że tak mało ale dostałam nowego tableta ( bo tamten był tak do du*py , że się zepsuł po miesiącu :/ . ) i nie ogarniam. :|
Zapraszam was do komentowania :) Papa . :*

5 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza . !!
    Jaki zaszczyt . :D
    Rozkręcasz się deklu . :D . :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zrobić kolejnego posta o trendach wiosna/lato 2013. ^^ Co o tym sądzisz.???

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fleszstyle.pl/moda/Trendy-wiosna-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham cwieki!!!! zapraszam rowniez na moj blog
    http://belief-is-one-step-closer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli chcesz, aby na blogu pojawiła się dana inspiracja - napisz.